Siden er vist

18. juli 2012

Her kommer mutter...



Lille Pia har sommerferie med mor og mor har givet vaskehjælpen sommerferie, men det betyder jo ikke at huset vasker sig selv.
Det er noget andet når man selv gør rent end når fremmede kommer ind og "sveiver" støvkosten. Mor her er jo ikke bly for at flytte på ting og tang, så hvorfor ikke flytte på alle møblerne. Skal der vaskes, så skal der vaskes ordentlig.
Efter en dag med Pia hygge og husvask/om møblering må jeg sige mig fornøjet med resultatet.

Mit fjotte glasbord har også fået ny dekor *smiler* og mit lille kaffebord hvor kaffekoppen nødlandede på er også blevet pænt igen, takket være gode tips fra venner på facebook.


Sommerferien med de 4 mellem store er afsluttet og huset er blevet stille igen.
Vi har haft 3 dejlige uger her hjemme i på vente af indkaldelse til Christian's 1. operation.
Selv om vejret ikke blev som forventet, så har vi nu været både på stranden, på by-ture og udflugter, spist masse is, spillet konge spil, fodbold, stikbold og ....hehe er så langt inde i wordfeud for tiden, så jeg har jo helt glemt hvad originalen hedder, altså brætspillet *griner*


Nu er jeg ved at være klar til indryk fra nær og fjern og fredagens jordbær fest *smiler bredt*
De røde frugter ligger godt i fryseren og der er nok til alle.

Har lidt igen før målet er nået, så jeg må heller komme i omdrejninger *blinker*.

Jeg er pludselig tilbage.



Ingen kommentarer: