Siden er vist

2. juli 2012

Følger bare med....



En dejlig søndag er snart over og da er det tid til en lille opsummering.

Familien har haft et døgn med lidt ustabil mavekultur og i nat var jeg nødsaget til at eskortere min lille Bamse ud i gården, stakkels hund.

Det har været en af de dage hvor timerne flyver af sted uden de store anstrengelser. En kaffepause i økologiske omgivelser og en god samtale med en veninde var godt for motivationen kan jeg mærke. Og et søndagsbesøg af venner, med kaffe og indvielse af den nye hjørnesofa på verandaen var ikke udfordrende i øs-pøs regn, når man har tag over hovedet.

Den høje luftfugtighed gav lidt luftvejs problematik for lille Pia, så det blev til et lille eftermiddags besøg på lægevagten. Alt under kontrol, men godt at blive beroliget og vejledet.
Da de store guld klumper her til aften skulle se film, fandt vi slik bøtterne frem og der blev guffet og byttet på tværs af sofabordet. Ingen tvivl om at de havde det helt fantastisk.

Så nu sidder jeg her i mørket, kun med lyset fra pc'en og klarer knapt nok at se tasterne. ikke fordi jeg må, men det er nu meget behagelig at sænke blikket en gang i mellem.
Mine øjenlåg bliver tungere for hver gang jeg blinker, så jeg vil runde af her og ønsker dig en god nat.




I morgen venter der nye stunder til mindebanken

Ingen kommentarer: