Siden er vist

12. juni 2012

Kloge ord

Græsset er altid grønnere hvor man plejer det mest. 
Er naboen en bedre gartner, hvis græsset altid er grønnere der?
Det du giver fokus, giver du kraft
 

 Hvis jeg fokuserer på det sunde, vil det sunde gro.

Det er dejlig med en lille påmindelse.
Hvis jeg ikke kan lide mit fokus,
så er det kun mig der kan gøre noget ved det.
Ændre fokus, skifte spor, tage ansvar og sætte grænser.

Uhhhh.....
Jeg hygger mig her hjemme.
Min verenda, min oase bliver mere farverig for hver dag der går.
Jeg pusler om mine blomster, vander og plejer.

Den lille spurve familie der bosatte sig i kassen
havde i dag flyvelektioner for de mindste.
Og det blev da også et uforglemmelig besøg i køkkenet.

Nu ligger guldklumperne og sover sødt og jeg nyder stilheden. 
Når jeg opsummerer dagen er det de gode stunder
jeg trækker frem og konstaterer at dagen har været god.

I morgen er atter en dag.



Ingen kommentarer: