Siden er vist

10. juni 2012

Jeg er okay!


Psykologiens verden var mit rejsemål og det har været en lang og tung rejse.
Jeg har været hjemme et lille stykke tid, men det tager tid at pakke ud og komme ind i de gode "gamle" rutiner igen og så har jeg haft hyggelig besøg. Så når det ægte liv der leves nu står og banker på døren, så kan blog være blog. Her skal der nydes efter alle kunstens regler og kun jeg sætter grænsen ....for mig.

Efter mængder med samtaletimer, undervisningtimer, fysiske træning og ikke mindst socialt samvær med familie og nye bekendte, så står jeg her og føler mig som en ny version af mig selv. Om det er en bedre version ved jeg ikke endnu, men det finder jeg ud af når jeg har nået mit mål *smiler og er glad for livet* Jeg har gjort mange nye bekendtskaber, nogen mere betydningsfulde end andre, men alle har sat sine spor i mig.

Jeg har lært så utrolig meget de sidste måneder og er både ydmyg og taknemmelig for oplevelsen.


Tak for alle minderne.

Ingen kommentarer: