Siden er vist

20. februar 2012

...Atju



Jeg er noget så forknølet...... husker du Poul Kjøller? Jeg fandt ikke youtube lydspor, men du kan jo finde den på spotify, hvis det frister :)
Har du nogen gang været forkølet...i øjnene, selvfølgelig i tillæg til rennende næse, ond hals og øre.

Der er i disse dage ikke meget overskud at give af og så bliver man syg i tillæg....hvor kunne det dog ikke passe dårligere.
Den store rejse står for døren og der er 17.000 ting  (ca) som skal være i orden, før mor kan læne sig tilbage og nyde turen.

Lille Fnug har været syg længere end mor, men det gør jo ikke sagen bedre. Yo-yo feber og blod udredelser i ansigtet, sådan noget får mor panik af. Virus på virus siger lægen.....for en lettelse, da kan vi jo ikke gøre andet med det end at dosere smerte- og febernedsættende til det går over af sig selv. Jeg har ikke hørt om lungebetændelses virus før, men RS virus har jeg jo hørt om og nu forstår jeg hvor alvorlig det er hvis bitte små børn rammes ...heldigvis er Frk. Fnug jo blevet super stor.
Men det der RS virus er ikke smart altså....nu kan Fnug jo ikke komme i børnehave og jeg som har så travelt og selv er reduseret....hvordan skal dette gå? Jo det skal jeg sige dig. Børnehaven ringede til mig i dag og tilbød sig at sende Fnug's assistent hjem til os. Jeg sagde meget hurtig "ja tak". Så i morgen kommer der aflastning i 4 timer. Kan kun smile fra øre til øre.

Toppen er ikke nået endnu, for i morgen kommer ældste datter guld hjem til mor imens far arbejder. Hun er nemlig blevet syg og skal ikke i skole....skal jo være ærlig og sige, at hvis det var mig selv så frister det mere at ligge på sofaen end at være med far på arbejde, når man har feber. Trygt og godt hjemme hos mor, så kan vi være syge sammen.

Vi er ikke de eneste, så rigtig god bedring til alle jer alle sammen.





Ingen kommentarer: