Siden er vist

18. januar 2012

Hokus pokus


Fra sylfede til sylfide.....nej det er ikke bare at svinge tryllestaven, men søren om det ikke er min tur til at trække en ny og forbedret Lea op af hatten.

Jeg kan jo ikke bare blive siddende og tænke på at gøre noget med kroppen, så nu har jeg faktisk begyndt et nyt liv (lyder selv lidt overrasket). Om der kommer dage hvor jeg bliver ekstremt sukkerhungrende? Øh ja, de har allerede været på besøg, men med stolthed i stemmen kan jeg fortælle, at jeg har klaret og holde trangen på afstand og ikke spist søde sager men at lagerbeholdningen af grønne skønheder tømmes i en rasende fart. Hurra for mig *smiler*

Selv om kalenderen melder at det er januar og grusomt koldt, så har jeg forårsfølelser i maven.
Jeg står foran en fantastisk rejse og glæder mig til gennemføringen. Sceneriet forvandler sig fra vinter til forår/sommer før jeg er hjemme igen og det skal blive spændende om jeg har de samme "briller" på når jeg kommer hjem?

Hvis jeg kan lykkes, så kan du også!

1 kommentar:

Klaffen sagde ...

Klart dere lykkes!
Kan godt holde på snøen først nå, litt real vinter! Men ja... vår er forlokkende

KLem klaffen