Siden er vist

16. december 2011

Klokken går



Dagene tælles og timerne går, hvad mon der ligger under træet til mig i år?

Julekortene blev sendt i går, så de burde nå frem til sine modtagere før jul. Det er lidt underligt at man kan sidde i en måned (eller to) og fikle med disse kort, uden at komme i julehumør. Jeg har fået lidt hjælp fra spotify's søde juletoner og vupti, så var en masse julekort blevet til, men stemningen var ikke helt med.

Lucia blev traditionen tro hyllet og børnehaven havde ordnet med sang, glögg og lussekatte, en norsk tradition som jeg ikke tror vi har hjemme i dannevang. .....??

Snart er den søde juleaften over os alle. .. Mmmm og jeg begynder måske så småt at komme i julestemning, men den sneg sig først ind over mig, da jeg begyndte at pakke julegaver ind, her til aften.
Jeg har mange ønsker for julen og fremtiden og med godt mod og positiv indstilling kommer jeg nok langt.
Et par arbejdsdage og julemorgenmad på jobbet igen, før jeg kan trække børnene ud af børnehave og skoler (et par dage før) for at begive os ud på årets julerejse. Er jeg rigtig heldig får jeg indpas i svigerfars julemiddagsplaner og tilføjer lidt dansk kultur. ...... men hvad med anden?

I år bliver juleomsorg, den store vinder. Vi skal alle tage godt vare på hinanden, store som små.
Vi skal ikke bare tænke på en ven, men sende et kort ...åhh, det er så hyggelig og personlig med et julekort. Jeg ser på de jeg allerede har modtaget og bliver helt varm om hjertet. Der er nogen der ude som også tænker på os, midt i den hektiske juletid.

Nu bærer det mod Sovstrup og tidlig morgen med madpakker, julekalendere, morgenmad og KAFFE. Så er det en fin fodtur op til Liertoppen for så at indtage chefens berygtede....ehhh berømte varme cacao og et semi-frisk rundstykke.

Sov godt alle som èn og nyd morgendagen.




Ingen kommentarer: