Siden er vist

2. november 2011

Barne-TV sex...


Jeg blev overrasket og glad da jeg læste dagens morgen nyhed (blandt mange andre) "Ha sex under barne-tv!"
Jamen hvorfor ikke, hvis det fungerer. Det er jo sandt hvad artiklen fortæller. Flere og flere parforhold lægger sexlivet på hylden for at være èt og alt for familien. Par glemmer kærestelivet til fordel for børn, middag, aktiviteter, job etc, men for hvad?
I stedet for altid at være i børne- eller egomodus, så er det nok ikke så usundt at tænke lidt på hvad der i bund og grund er bedst for familien. En låst dør med far og mor på den anden side, som 1 time senere kommer uglede og lykkelige ud, win-win for hele familien.
(klik på barne-tv billedet og læs hele artikkelen)

Min to-do liste for dagen.
Få oversigt over familiens ugentlige aktiviteter og lægge planer *smiler*

7-sæderen er på værksted igen og 1.000 grynene flyver ud af vinduet....altså metaforisk set, men hvor jeg dog glæder mig til at hente den og køre en tur uden hørselsværn. JA det larmer bare for vildt når udstødnings manifoilen er revnet for ikke at snakke om hvor meget drivstof der går *gisp*. Det bliver dejlig med eu-godkendt bil 2 år til.

Hygge hejsa folkens!

Ingen kommentarer: